Friday, January 30, 2009

Watashi no Tanjoubi...

Bila tiba sj 27/01, maka slamat ulang tahunlah wat diriku....

Birthday, burpday, besday..... Same je sume....

Da 20 kali sambut...

Ak benonye x brp suke bile time birthday ak ni... Tak tau la nape, tp asal ari ni je musti byk bala yg ak dpt... Secara krg berimannye leh la ak klasifikasikan ari ni sbgi ari yg agak suwey bg ak... Time ni la org tak puas ati ngan ak, kene mrh2, dpt mslh, dan kene mcm2 lagi la yg berunsurkan negatif... Mmg ak x excited ngan time birthday ak ni... Tp ak tau yg sume tu kebetulan je... X de la plak ak nk mrh2 x puas ati ke, maki hamun ke, ataupun sumpah2 ari ni... Pendek kata, sumenye.... COBAAN.... Bersyukur la ak masih idup utk smbut besday ak ni....

Tp ape-ape pon, saje je nk stori mori, tahun ni pon ak ada kene bala, walaupun ak terperuk je kat umah... siap kene time kol 1 pagi lebeh... baru je msk ari jadi ak... ape jenis bala tu, maleh la nk diutarakan disini... biarlah ak n kakak ak je yg tau... mau tergelak pon ade benonye.... kui kui kui...

Buat mereka2 yg meng'wish'kan ak, tenkiu sgt2.... I really appreciate it... Wlpn ade gak yg ak x knl, ak nk ucapkan trimas gak.... Korng mmg best! Wat yg blom wish agi, siap korng, ak suh Buk Miah sama Pak Dalik (cite Niyang Rapik) santet korng... Hahahahha.....

Jab2... Sket agi.... Sket agi....

Ape prasaan bile da masok umur puluhan?? X de ape pon cume rs kureng sket je.. Sbb, terasa diriku begitu tua... Kalu time ni nk wat ape2 bende pon org da x impress... Ye la, da tua da, mmg la mampu wat... Kalu bleh ak nk sweet 5 years old je slalu... x yah g skolah n x yah g tadika pon... eh, jab, ak 5 taun da masok tadika... a, ak nk sweet 4 years old~~ Ni la org tue x sdr diri namanye....

Oklah, smpi sini je paparan kali ini.... ade agi nk cite benonye, tp simpan2 wat pekasam..

Hadiah bereben merah dari bibir ikan....

2 comments:

EaSt said...

ooii..bukan buk miah tp bok miah...bukan pak dalik tapi tok dalik...kuikuikui..maroh demo tuh saloh sebut namo...

Ikan Darat said...

Alah... somo yah lako tu... bunyi vokal je yg laen.... kui kui kui